Formularz zdalnej rejestracji REKLAMATOR

Home » Blog » Aktualności Reklamatora » Formularz zdalnej rejestracji REKLAMATOR

Czym jest formularz zdalnej rejestracji Reklamator?

formularz rejestracji Reklamatora

To zagnieżdżony na Twojej stronie formularz, bezpośrednio połączony z Twoją bazą w aplikacji do obsługi jakości Reklamator, umożliwiający zarejestrowanie reklamacji bezpośrednio przez Konsumenta albo Dystrybutora, bez konieczności zakładania kont, logowania itp.

Jest to zbiór pól do wypełnienia przez osobę zgłaszającą reklamację. Pola te zawierają dane konieczne dla zarejestrowania reklamacji tj dane kontaktowe, informacje dotyczące reklamowanego produktu oraz miejsca jego zakupu.

Poprawność podanych danych

Ponieważ do formularza zdalnej rejestracji podpięte są te same katalogi produktów z których korzystają osoby obsługujące, możesz mieć pewność, że nikt nie złoży reklamacji na produkt, którego nie będziesz w stanie zidentyfikować.

Wstawienie formularza na stronę firmową

Formularz rejestracji reklamacji dostępny jest w Pakiecie Business. Uruchomienie go ogranicza się do wstawienia jednej linijki w kodzie na swojej stronie. Od tego momentu Konsument może zgłosić reklamację przez stronę firmową. Zgłoszenie zostanie przyjęte tylko w momencie uzupełnienia wszystkich danych potrzebnych do rozpoczęcia obsługi zgłoszenia.

Zgodnie z polskim prawem każda reklamacja powinna zostać przyjęta! Może nie zostać ona uznana za zasadną, ale to już inna sprawa.

 

Po co umożliwiać rejestrację reklamacji poprzez swoją stronę?

Oszczędź czas – swój, twojego Dystrybutora i Konsumenta! Nie ryzykuj kosztów!

Rozproszona sieć sprzedaży niesie za sobą ryzyko opóźnionego dostarczenia zgłoszenia reklamacyjnego do producenta. Tym samym masz mniej czasu na reakcję zgodnie z polskim prawem.

Czym ryzykujesz? Co najmniej kosztem Twojego najdroższego produktu! Nie dopilnowując ustawowo określonego czasu na kontakt z Konsumentem, będziesz zmuszony uznać reklamację za zasadną.

Być może dopóki obsługujesz małe ilości reklamacji, to problem niedopatrzenia terminu nie jest straszny. Gorzej będzie jeśli jakaś partia Twoich produktów najzwyczajniej okaże się bardziej awaryjna, a nie będziesz mógł zaangażować do obsługi i pilnowania terminów wystarczającej ilości osób. Ile wtedy stracisz?

Pamiętaj, że płacisz pieniędzmi, ale także i swoją marką.

Reklamacje rejestrowane są z reguły przez pracowników firmy. Angażuje to ich czas. Pozwalając Konsumentowi zarejestrować reklamację zaoszczędzasz minimum 10 minut czasu pracy swojego Pracownika, który w tym czasie musiałby wprowadzić dane z papierowego formularza do jakiegokolwiek systemu.

Korzystając z formularza, udostępniasz Konsumentom i swoim Dystrybutorom katalogowe nazwy produktów, przez co masz gwarancję, że zaznaczą oni maksymalnie użytecznych danych pozwalających jak najefektywniej wykorzystać zasoby Twojej firmy do poradzenia sobie z reklamacją, np. wysłania serwisanta.

Unikniesz błędnych kodów produktów w zgłoszeniach reklamacyjnych oraz zamówieniach na części.

 

Zobacz i przetestuj pakiety Reklamatora

pakiet PROFESSIONAL

65zł/mc

pakiet BUSINESS

172zł/mc

OPROGRAMOWANIE MA CI POMAGAĆ W PRACY, A NIE JĄ UTRUDNIAĆ

Umożliwiamy integrację Reklamatora z Twoimi systemami informatycznymi. Integracje z reguły nie są skomplikowane, a mogą znacząco podnieść jakość i efektywność pracy. Sprawdź jak to może działać w Twojej firmie – napisz do nas czego potrzebujesz – kontakt@reklamator.com.pl