Blog

Home » Blog

Niska cena, wysoka jakoś

Czytaj więcej

Nowy wygląd aplikacji Reklamator

Święta za pasem a my wykańczamy prace nad nowym wyglądem aplikacji aby jej obsługa była jeszcze przyjemniejsza A to znaczy, że w Nowy Rok wkroczymy odziani elegancko ale i z prostotą Czytaj więcej

Testy produktów – Tomasz Użarowski

Testy produktów jako forma dialogu z konsumentem, jak dowiedzieć się czy nasz produkt jest lepszy od produktu konkurencji – mówi Tomasz Użarowski z TNS OBOP na Kadry.tv   Czytaj więcej

Psychologia sprzedaży – zasada konsekwencji

Robert B. Cialdini, profesor psychologii Arizona State University spędził ponad 15 lat na naukowych badaniach procesów w oparciu o które ludzie podejmują decyzje. Oto prezentacja działania jednej spośród wyodrębnionych prof. Cialdiniego podstawowych zasad społecznych – zasada konsekwencji, tutaj w sprzedaży Czytaj więcej

Reklamacji nie przyjmujemy

Czytaj więcej

Etyka reklamacji Grażyna Rokicka

Etyczne aspekty obsługi klienta w przypadku reklamacji – Grażyna Rokicka Prezes Stowarzyszenia Konsumentów Polskich w Kadry.tv Obsługa klienta w przypadkach trudnych, jakimi są reklamacje nie musi być stresująca i nieprzyjemna dla obu stron. Wystarczy pamiętać o podstawowych zasadach etycznych i w sposób uczciwy realizować proces reklamacji. Czytaj więcej

O czym mówią reklamacje? Jerzy Gut

Jerzy Gut z Grupy Szkoleniowej Kontrakt OSH w serwisie Kadry.tv Mówi się, iż sposób przyjmowania reklamacji odzwierciedla filozofię firmy i rzeczywisty sposób traktowania jej klientów. Poznaj pułapki związane z przyjmowaniem reklamacji oraz sposoby odpowiedniej reakcji i radzenia sobie w sytuacji krytyki klienta.   Co Wy na to? Czytaj więcej

Zegar ruszył – masz 14 dni!

Jesteś sprzedawcą i właśnie otrzymałeś reklamację konsumenta? Zegar ruszył. Na poinformowanie klienta o sposobie rozpatrzenia reklamacji masz dokładnie 14 dni i ani dnia więc… Zobacz artykuł na PROKONSUMENCKI.PL – SKLEP DBAJĄCY O PRAWA KONSUMENTA http://prokonsumencki.pl/blog/masz-14-dni-na-ustosunkowanie-do-reklamacji-klienta-i-ani-dnia-wiecej/ Czytaj więcej
Page 2 of 212