Funkcjonalności

Home » Funkcjonalności
Obsługa zgłoszeń
Reklamator został stworzony do wsparcia obsługi zgłoszeń reklamacyjnych oraz monitorowania jakości produktów, procesów i obsługi posprzedażowej.

Proces obsługi jest elastyczny, może uwzględniać strukturę Firmy i jest dostosowywalny do jej wewnętrznych procedur komunikacji. Każde zgłoszenie zawiera pakiet informacji o Kliencie, aktualny status i pełną historię obsługi reklamacji. Wszystko w jednym miejscu.

Zobacz pełną listę opcji

interface

 

Przyjazny wygląd
Reklamator został zaprojektowany w taki sposób, aby poruszanie się w nim było intuicyjne i nie wymagało specjalistycznej wiedzy.

Wyróżnia go przyjazny i czytelny wygląd, ułatwiający szybkie dotarcie do informacji o Kliencie. Poruszanie się pomiędzy zgłoszeniami reklamacyjnymi jest wygodne, dodatkowo ułatwione wyróżnieniem elementów najczęściej używanych w procesie obsługi reklamacji. Dostęp do informacji i edycji danych o Klientach, produktach i procesach jest prosty.

Zobacz pełną listę opcji

reklamacje

Zarządzanie Klientami
Reklamator umożliwia obsługę reklamacyjną grup Klientów — od odbiorców indywidualnych do dystrybutorów.

Aplikacja dedykowana jest nie tylko producentom ale rownież pośrednikom, którzy są pierwszą linią kontaktu z Klientem reklamującym produkt. Reklamator umożliwia zarządzanie kontrahentami poprzez kartotekę Klientów zarówno bezpośrednich odbiorców jak i dystrybutorów np. hurtowni, pośredników. Usprawnia on proces przepływu informacji między partnerami.

Zobacz pełną listę opcji

klienci

Zarządzanie produktami
Reklamator umożliwia zarządzanie całym asortymentem i jego jakością.

Kartoteka produktów jest w pełni zarządzana przez Firmę. Produkty w niej mogą być grupowane, przypisywane do producentów, dowolnie parametryzowane np. przez zdefiniowanie okresu gwarancyjnego. Moduł raportowy umożliwia m.in. przygotowanie zestawień poziomu jakości danego produktu lub grup produktów.

Zobacz pełną listę opcji

produkty

Raportowanie
Reklamator umożliwia generowanie zestawień użytecznych w wewnętrznej kontroli jakości, polityce dostaw oraz zarządzaniu kontrahentami.

Dzięki modułowi raportowemu możliwe jest monitorowanie poziomu awaryjności produktów oraz zużycia elementów i części zamiennych. Możliwe jest generowanie zestawień reklamacji dla wybranego Klienta, dystrybutora lub ich grup.

Zobacz pełną listę opcji

raporty

Konfiguracja
Reklamator umożliwia dostosowanie etapów procesu obsługi reklamacji do wewnętrznych procedur firmowych.

Zdefiniowanie procesu jest łatwe. Zgłoszenia są kierowane do grup odpowiedzialnych za realizację danego etapu obsługi. Aplikacja umożliwia zarządzanie zespołami użytkowników i ich uprawnieniami.

Zobacz pełną listę opcji

konfiguracja

Zobacz pełne zestawienie funkcjonalności w pakietach