Blog

Home » Blog

Wersje językowe

System w pełni wspiera różne wersje językowe, oznacza to, że Twoja konfiguracja systemu również uwzględnia wersje językowe. Nazwy etapów procesów, statusy, szablony, własne pola w formularzu reklamacyjnym, formularz dla klienta — wszystkie wartości mogą być dostosowane do wersji językowych. Zapraszamy do korzystania 🙂 Czytaj więcej

Formularz zdalnej rejestracji REKLAMATOR

Czym jest formularz zdalnej rejestracji Reklamator? To zagnieżdżony na Twojej stronie formularz, bezpośrednio połączony z Twoją bazą w aplikacji do obsługi jakości Reklamator, umożliwiający zarejestrowanie reklamacji bezpośrednio przez Konsumenta albo Dystrybutora, bez konieczności zakładania kont, logowania itp. Jest to zbiór pól do wypełnienia przez osobę zgłaszającą reklamację. Pola te zawierają dane konieczne dla zarejestrowania reklamacji […] Czytaj więcej

Współpracownicy i partnerzy biznesowi poszukiwani

W związku z rozwojem firmy i marki serdecznie zapraszamy do kontaktu: FIRMY którym bliskie jest zarządzanie poprzez jakość i etyka sprzedaży, do wspólnych kampanii informacyjnych, marketingowych i sprzedażowych, PARTNERÓW BIZNESOWYCH sieci dystrybutorów różnych branż, firmy specjalizujące się w marketingu i sprzedaży bezpośredniej i e-commerce, REDAKTORÓW I PARTNERÓW DO PUBLIKACJI na temat zarządzania jakością, obsługi sprzedaży […] Czytaj więcej

Czy przyjęcie reklamacji musi boleć cz.3? Wygodne i legalne sposoby obsługi zgłoszeń reklamacyjnych

Jak wyglądał by nasz biznes gdyby Klienci, którzy nabyli nasze produkty lub skorzystali z naszych usług, kontaktowali się z nami wyłącznie po to aby nam podziękować? Takich Klientów życzymy jak najwięcej! Rzeczywistość obsługi posprzedażowej jednak pokazuje, że Klient po zakupie jakiegoś produktu kontaktuje się po to aby rozwiązać jakiś problem, że potrzebuje pomocy w obsłudze […] Czytaj więcej

Czy przyjęcie reklamacji musi boleć cz.2? Wygodne i legalne sposoby obsługi zgłoszeń reklamacyjnych

Jak wyglądał by nasz biznes gdyby Klienci, którzy nabyli nasze produkty lub skorzystali z naszych usług, kontaktowali się z nami wyłącznie po to aby nam podziękować? Takich Klientów życzymy jak najwięcej! Rzeczywistość obsługi posprzedażowej jednak pokazuje, że Klient po zakupie jakiegoś produktu kontaktuje się po to aby rozwiązać jakiś problem, że potrzebuje pomocy w obsłudze […] Czytaj więcej

Czy przyjęcie reklamacji musi boleć cz.1? Wygodne i legalne sposoby obsługi zgłoszeń reklamacyjnych

Jak wyglądał by nasz biznes gdyby Klienci, którzy nabyli nasze produkty lub skorzystali z naszych usług, kontaktowali się z nami wyłącznie po to aby nam podziękować? Takich Klientów życzymy jak najwięcej! Rzeczywistość obsługi posprzedażowej jednak pokazuje, że Klient po zakupie jakiegoś produktu kontaktuje się po to aby rozwiązać jakiś problem, że potrzebuje pomocy w obsłudze […] Czytaj więcej

Czy sprzedawca musi przyjąć reklamacje? Grażyna Rokicka

Czy są przypadki w których sprzedawca ma prawo odmówić przyjęcia reklamacji? Jak ten problem regulują przepisy, a jaka jest rzeczywistość, którą znamy z naszego życia? Czytaj więcej

Dlaczego reklamacje sprawiają trudność sprzedawcom?

Nie mówi się o tym głośno, ale większość polskich firm stara się uniknąć przyjęcia reklamacji, chociaż ma do tego prawny obowiązek. Klienta reklamującego produkt traktuje się jak wroga, chociaż na etapie sprzedaży był kumplem i kimś ważnym. Z perspektywy konsumenta zgłoszenie reklamacyjne to możliwość zadośćuczynienia, w związku z niedopilnowaniem umowy czy naruszeniem jego dóbr. Z […] Czytaj więcej

Edytowalne szablony wiadomości w Reklamatorze

Prezentujemy najnowszą funkcjonalność REKLAMATORA w pełni edytowalne szablony wiadomości Generowane jednym kliknięciem ! Oto tylko próbka możliwości Czytaj więcej

Najdziwniejsze reklamacje telefonów

Od farmera, który zgubił telefon w środku krowy, gdy używał go jako latarki podczas porodu, po kobietę, której aparat został skradziony przez mewę, takie zestawienie najdziwniejszych zgłoszeń reklamacyjnych przedstawił portal uk.news.yahoo.com – źródło Puls Biznesu http://www.pb.pl/2829792,60991,10-najdziwniejszych-reklamacji-telefonow Czytaj więcej
Page 1 of 212